Regulamin studio

§1 PRZYSTĄPIENIE

  1. Niniejszy regulamin określa warunki i obowiązki klientów studio MISJA:RELAKS (zwanego dalej „Studio”), którego właścicielem jest spółka ATENTA Sp. z o.o. z siedzibą w Michałowicach (05-816), ul. Juliusza Słowackiego 7a, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy, KRS 0000993214, NIP 5342655474, REGON 523180260, z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000 zł.
  2. Studio świadczy usługi z zakresu aktywności fizycznej dla dorosłych.
  3. Z usług studio mogą korzystać wszyscy Klienci, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

§2 ZASADY WYKONANIA USŁUG

  1. Klienci korzystające z usług Studio zobowiązani do zakupu wejścia próbnego, wejścia jednorazowego bądź karnetu zgodnie z obowiązujący cennikiem.
  2. Karnety z określoną liczbą wejść są ważne 30 dni od daty zakupu.
  3. Karnet jest imienny i nie można dokonywać cesji na osoby trzecie.
  4. Klient, który posiada wykupiony karnet lub wejście jednorazowe lub próbne może uczestniczyć w dowolnych zajęciach, ро wcześniejszym dokonaniu rezerwacji poprzez platformę Fitssey.
  5. Zajęcia odbywają się zgodnie z grafikiem zamieszczonym nа stronie https://app.fitssey.com/misjarelaks/frontoffice
  6. Na wszystkie zajęcia obowiązuje rezerwacja miejsc poprzez grafik zajęć na stronie https://app.fitssey.com/misjarelaks/frontoffice. Karnety na wejścia określają do określonej liczby wejść w ciągu 30 dni od daty pierwszego wejścia w zależności od karnetu . 
  7. Studio zastrzega sobie prawo do tymczasowego odwołania poszczególnych zajęć.
  8. W związku z odwołaniem zajęć przez Studio nie jest zwraca kwota wpłacona na poczet członkostwa i uczestnictwa w zajęciach. W takim przypadku ważność zostaje przedłużona.

§3 ZASADY KORZYSTANIA ZE STUDIO

  1. W sali gdzie odbywają się zajęcia obowiązuje strefa bez obuwia. Okrycia wierzchnie oraz obuwie pozostawiamy w szatni. Jeśli klient chce wejść w obuwiu, musi to być obuwie zmienne.
  2. W trakcie zajęć obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu, palenia papierosów, także elektronicznych oraz przyjmowania jakichkolwiek środków odurzających.
  3. Zalecamy wygodny strój sportowy, niekrępujący ruchów. Zalecamy korzystanie z własnych mat do ćwiczeń jednak udostępniamy swoje maty do zajęć.
  4. Podczas ćwiczeń należy przestrzegać wszystkich zaleceń i uwag instruktora.
  5. Klient zobowiązany jest do użytkowania sprzętu znajdującego się na sali, zgodnie z jego przeznaczeniem i zachowaniem porządku.
  6. Klient jest zobowiązany o przybycie na zajęcia 5 minut przed rozpoczęciem.
  7. Przed zajęciami należy obowiązkowo okazać ważny karnet studio.
  8. W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji innych problemów zdrowotnych oraz ciąży należy o tym poinformować instruktora przed zajęciami. Klient bierze udział w zajęciach na własną odpowiedzialność.
  9. Klient jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu budynku, w którym znajduje się studio.

§4 REZERWACJA MIEJSC, NIEOBECNOŚCI ORAZ ZAWIESZENIE KARNETU

  1. Aby uczestniczyć w zajęciach należy utworzyć konto w Strefie Klienta na stronie https://app.fitssey.com/misjarelaks/frontoffice, oraz dokonać rezerwacji miejsca samodzielnie przez grafik online. Zasada ta dotyczy posiadaczy karnetów wejściowych.
  2. Rezerwacji na zajęcia należy dokonać przynajmniej na 7h przed zajęciami, a w przypadku zajęć porannych do godziny 19:00 dnia poprzedniego. 
  3. Liczba miejsc na zajęciach jest ograniczona.
  4. Pierwszeństwo na zajęcia mają osoby, które dokonały rezerwacji miejsca.
  5. Nieobecność należy zgłosić przynajmniej do 3h przed zajęciami.
  6. Zachowanie terminu zgłoszenia nieobecności daje możliwość odrobienia zajęć w innym terminie w ramach ważnego karnetu.
  7. Niezgłoszenie nieobecności na zajęciach, przez posiadaczy karnetów po wcześniejszej rezerwacji miejsca, jest traktowane, jako obecność i zostanie ściągnięta z karnetu normalnego bez możliwości odrobienia.

§5 KARTA CZŁONKOWSKA

  1. Karnet jest imienna i upoważnia wyłącznie danego Członka Studio do uczestniczenia w zajęciach prowadzonych przez Studio.
  2. Członek Studio może posiadać w tym samym czasie kilka Karnetów.
  3. Karnet jest imienny i nie może być udostępniany osobom trzecim bez zgody Studio. W przypadku stwierdzenia, że użytkownikiem Karnetu nie jest osoba, która rejestrowała się w Studio, Studio ma prawo do rozwiązania członkostwa.

§6 PŁATNOŚCI

  1. Za usługi oferowane przez studio, klient zobowiązany jest do uiszczenia z góry opłat wg jednego wybranego rodzaju karnetu.
  2. Oprócz sezonowych promocji, opłaty mogą być uiszczane za każde zajęcia z osobna lub w formie karnety wielokrotnego wejścia.
  3. Studio zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłat.
  4. Zakupu usług można dokonać przy pomocy przelewu online lub BLIK w Strefie Klienta na stronie internetowej https://app.fitssey.com/misjarelaks/frontoffice/pricing/cards lub tradycyjnym przelewem na numer rachunku: 14 1140 2004 0000 3102 7257 6270.
  5. Klient Studio ma prawo do odstąpienia od umowy i do rezygnacji z zakupionego karnetu do czasu skorzystania z pierwszych zajęć objętych karnetem. Po pierwszym wejściu na zajęcia rezygnacja z zakupionego karnetu jest niemożliwa, a umowa trwa do czasu jej zakończenia.
  6. Klienci korzystający z usług, którzy występują jako przedsiębiorcy, proszeni są o tym fakcie poinformować sprzedawcę w momencie dokonywania zakupu. Celem naniesienia numeru NIP na paragonie.

 §7  ROZWIĄZANIE UMOWY PRZEZ STUDIO ORAZ REKLAMACJE

  1. Członek Studio ma prawo do zawieszenia członkostwa na okres, w którym nie może korzystać z usług Studio. Przechowania wskutek choroby lub rekonwalescencji. W takim przypadku konieczne jest bezzwłoczne powiadomienie Studio o zaistniałym fakcie oraz dostarczenie stosownego zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego okres choroby lub rekonwalescencji.
  2. O planowanym zawieszeniu każdego członkostwa, Członek studio zobowiązany jest zawiadomić Studio osobiście, za pomocą poczty elektronicznej bądź tradycyjnej najpóźniej 7 dni od rozpoczęcia okresu zawieszenia.
  3. Studio nie dokonuje zwrotu kosztów za karnet, jeśli wina leży po stronie klienta (zmiany dotyczące sytuacji).
  4. Klient może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeżeli usługi świadczone przez studio nie zostały zrealizowane.
    Reklamacja powinna zawierać:
  • dane personalne reklamującego,
  • temat reklamacji,
  • okoliczności uzasadniające reklamację.
  1. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do osoby Zarządzającej studio drogą e-mailową na adres studio@misjarelaks.pl, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zakupu karnetu.
  2. Jeżeli reklamacja nie spełnia warunków formalnych, Studio może według swojego wyboru pozostawić reklamację bez rozpoznania.
  3. Studio udziela odpowiedzi na reklamację drogą elektroniczną na wskazany przez reklamującego adres poczty elektronicznej w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
  4. Zwrot środków za usługi będą zrealizowane w ciągu 14 dni na konto bankowe Klienta.

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Studio nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Członka Studio spowodowane niewłaściwym korzystaniem z urządzeń znajdujących się na terenie Studio, oraz nieprzestrzeganie instrukcji i poleceń osób upoważnionych do prowadzenia zajęć. Studio informuje, iż nie ponosi odpowiedzialności z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków, jednocześnie informując, że Klubowicz ćwiczy na własną odpowiedzialność. Odpowiedzialność klubu w każdym wypadku musi być skutecznie udowodniona.
  2. Studio nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na zajęciach.
  3. Przed przystąpieniem do korzystania z usług Studio, Klient jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Przez podpisanie niniejszego regulaminu Klient potwierdza, że zapoznał się z nim, zrozumiał i akceptuje wszystkie warunki, a także zobowiązuje się je przestrzegać.
  4. Uczestnictwo w zajęciach w Studio jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Studio w celach promocyjnych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 101 poz. 926.
  5. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku na potrzeby promocji Studio poprzez publikację zdjęć i filmów z zajęć i eventów organizowanych przez Studio.
  6. Studio zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć do 3 h przed ich rozpoczęciem, w przypadku gdy liczba zapisanych uczestników będzie mniejsza niż 3 osoby lub w sytuacjach losowych. Studio będzie informowało z odpowiednim wyprzedzeniem o odwołaniu zajęć.
  7. W przypadku choroby lub niedyspozycji Instruktora Studio zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innego prowadzącego zajęcia w zastępstwie bez konieczności wcześniejszego informowania Klientów.
  8. Grafik zajęć może ulec zmianie.
  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mieć będą przepisy kodeksu cywilnego.

Każdy uczestnik zajęć ma obowiązek stosowania się do niniejszego regulaminu. Studio nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie stosowania się do Regulaminu. Jego naruszenie upoważnia Studio do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym, bez możliwości zwrotu pieniędzy za pozostałe wejścia. Złożony podpis świadczy o jego akceptacji. Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.